Assalamualaikum w.b.t....

Sudah agak lama tidak meng'update' blog ni... minta maaf kpd semua...
so pada kali ini saya ingin membuat sedikit pembaharuan pada blog ini... dan diatas menghargai masa anda semua yang berkunjung ke blog ini... saya ingin berkongsi serba sedikit tentang diri ini dan cerita-cerita yang lebih menarik... memandangkan sekarang, saya telah tamat pengajian di UNIVERSITI UTARA MALAYSIA (UUM), SINTOK...

so... setelah menamatkan pengajian saya kini hanya beristirehat di rumah sambil membantu kedua ibubapa menguruskan kerja rumah... jika sebelum ini, saya selalu 'melarikan diri' dari melakukan kerja2 di rumah, tapi sekarang saya akan berubah untuk menjadi yang terbaik dimata kedua ibubapa... MAMA & ABAH....



YA!! kita semua perlu merubah hidup ini untuk menjadi dari yang terbaik kpd yang lebih baik... itulah yang sedang saya lakukan sekarang... saya juga berharap anda yang sedang membaca blog ini juga memikirkan perkara yang sama... tidak salah untuk kita berubah demi diri kita... tapi ingat!! untuk berubah menjadi terbaik kita perlu menjadikan diri kita IKHLAS untuk berubah... jika tidak semua itu hanyalah sia2 sahaja....

Mengapa tiba2 saya ingin berubah...?? kita tidak tahu bila kita semua akan dicabut nyawa olehNya... oleh itu sebelum terlambat.. anda fikir2kanlah... seperti tajuk lagu aizat "Fikirlah"....

2 comments:

i like ur words....ngeeee

December 13, 2009 at 12:36 AM  

thnx...

December 14, 2009 at 12:05 AM  

Newer Post Older Post Home